مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

بهترین جراح تعویض مفصل لگن در تهران

بهترین جراح تعویض مفصل لگن در تهران کیست؟ جراحی تعویض مفصل لگن، جراحی بسیار بزرگی بوده و نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد. بهترین جراح تعویض مفصل لگن در تهران باید مهارت و دانش کافی برای انجام این عمل داشته باشد. در این مقاله قصد داریم درباره بهترین جراح تعویض مفصل لگن در تهران اطلاعاتی بیان کنیم، پس با ما همراه باشید.

ویژگی های بهترین جراح تعویض مفصل لگن

بهترین متخصص تعویض مفصل لگن باید دارای ویژگی هایی باشد تا بتوان به او اعتماد کرد. ویژگی هایی مانند:

  • داشتن تجربه، تخصص و مهارت همزمان
  • داشتن رفتار محترمانه و دلسوزانه با بیمار
  • به روز کردن اطلاعات پزشکی
  • استفاده از تکنیک ها و تجهیزات به روز
  • بررسی دقیق مشکلات بیمار
  • داشتن اخلاق حرفه ای و صبور بودن
  • معرفی بهترین متریال برای تعویض مفصل لگن به بیمار
  • بیمار محور بودن جراح لگن
  • اهمیت به خواسته ها و انتظارات بیمار
  • دارا بودن بورد تخصصی
  • انتخاب بهترین روش درمانی برای هر فرد با توجه به ویژگی ها و میزان مشکل او
  • انجام جراحی با کمترین عوارض
دکتر مسعود میرکاظمی بهترین جراح تعویض مفصل لگن در تهران

چگونه بهترین جراح تعویض مفصل لگن در تهران را پیدا کنیم؟

برای رسیدن به نتیجه ی مورد نظر و درمان بیماری حتما باید به بهترین جراح برای این عمل مراجعه کنید تا کمترین عوارض را تجربه کرده و بهبودی مناسب را کسب کنید. به همین علت قصد داریم راه های پیدا کردن بهترین جراح را برای شما بیان کنیم. مهم ترین معیارهایی که در انتخاب بهترین جراح باید به آن ها توجه کنید عبارتند از:

بررسی اعتبار جراح

چند راه برای بررسی اعتبار جراح وجود دارد که قبل از انجام جراحی باید آن ها را بررسی کنید:

  • داشتن مدرک و مجوز پزشکی مربوط این حوزه
  • گذراندن آموزش فلوشیپ

بررسی میزان تجربه جراح

تحقیقات نشان داده که انتخاب جراح با تجربه، احتمال جراحی موفقیت آمیز تعویض مفصل ران را افزایش می‌دهد. جراحانی که تاکنون تعداد زیادی جراحی تعویض لگن انجام داده اند، طبیعتا عملکرد خوبی در جراحی دارند. پس حتما قبل از نوبت گرفتن از میزان تجربه و مهارت پزشک خود مطمئن شوید.

سوال پرسیدن از پزشک

برای مطمئن شدن می‌توانید از پزشک خود سوالاتی پیرامون مشکل خود بپرسید و از ایشان بخواهید نتیجه مواردی را که شبیه شما بودند برای شما توضیح دهد.

بررسی نظرات بیماران

می‌توانید نظرات بیماران و مراجعه کنندگان پزشک را در شبکه های اجتماعی خوانده و یا به صورت حضوری در مطب از آنها بپرسید. با این کار شما متوجه میزان رضایت مراجعه کنندگان قبلی خواهید شد و می‌توانید با دید بازتری جراح مناسب خود را انتخاب کنید.

چرا باید جراحی تعویض مفصل لگن توسط بهترین جراح ارتوپد انجام شود؟

همانطور که اشاره کردیم جراحی تعویض مفصل لگن عمل سختی بوده و در صورتی که پزشک مهارت و تخصص در این زمینه نداشته باشد ممکن است مشکلاتی غیر قابل جبران برای بیمار رخ بدهد. در صورتی که مفصل درست متصل نشود، دچار لغزش شده و علاوه بر درد باعث در رفتگی و آسیب به مفصل و استخوان می‌شود. اگر این اتفاق رخ دهد حتما باید عمل تکرار شود که به دلیل تهاجمی بودن عمل تعویض مفصل لگن، تکرار آن برای بیمار تبعات منفی زیادی دارد. در صورتی که جراح دقت نداشته باشد و با آناتومی بدن آشنایی کافی نداشته باشد احتمال دارد به عروق و اعصاب محیطی آسیب وارد کند. با توجه به دلایلی که بیان کردیم انجام تعویض مفصل لگن توسط یک جراح کاربلد توصیه می‌شود، پس حتما برای انجام این جراحی به بهترین متخصص ارتوپد تهران مراجعه کنید.

بهترین جراح تعویض مفصل لگن در تهران کیست؟

دکتر مسعود میرکاظمی بهترین جراح تعویض مفصل لگن در تهران

دکتر مسعود میر کاظمی یکی از بنام ترین و بهترین متخصصین در زمینه تعویض مفصل لگن است که عضو انجمن جراحان ارتوپدی ایران بوده و همه بیماران ایشان را به نام نیک می‌شناسند. دکتر مسعود میرکاظمی بهترین جراح تعویض مفصل لگن در تهران است که این جراحی را با رضایتمندی بالایی از بیماران انجام داده است. علاوه بر این دکتر میرکاظمی درمان انواع بیماری های استخوان مانند تومور استخوان و سارکوم را انجام داده اند. این درمان ها بسیار تخصصی هستند و نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارند. با این مواردی که بیان شد دکتر میرکاظمی از پزشکانی هستند که برای جراحی تعویض مفصل لگن می‌توانید به ایشان اعتماد کنید. 

درخواست-مشاوره-با-دکتر-میرکاظمی

متخصص ارتوپدی و تورماتولوژی و آسیب های ورزشی
فلوشیپ جراحی تومورهای استخوانی و عضلانی
عضو انجمن بین الملی حفظ اندام امریکا و اروپا ( ISOLS )
عضو انجمن جراحان ارتوپدی ایران ( IOA )
استاد یار دانشگاه

برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *