مدت زمان مطالعه ۸ دقیقه

بهترین متخصص ارتوپد تهران کیست؟

بهترین متخصص ارتوپد تهران کیست؟ یک متخصص ارتوپد در درجه اول باید تخصص، مهارت و تجربه داشته باشد. چرا که مفاصل مهمترین بخش در بدن هر فردی هستند و باید برای درمان مشکلات آنها بهترین تشخیص صورت گیرد. بهترین دکتر ارتوپد به انواع مشکلات و بیماری های مربوط به مفاصل دانش دارد و از روش های تشخیصی مختلف استفاده می‌کند. بسیاری از افراد با شکایت از درد در نواحی لگن، زانو و کمر به پزشک مراجعه می‌کنند. گاهی این مشکلات با چند جلسه فیزیوتراپی و آب درمانی برطرف می‌شوند و گاهی هم ممکن است نیاز به جراحی تخصصی و تعویض مفصل باشد. با این حساب یک متخصص باید دانش کافی برای درمان هر یک از مشکلات مفاصل را داشته باشد. در این مطلب می‌خواهیم به کمک دکتر مسعود میرکاظمی به شما ویژگی های بهترین متخصص ارتوپدی را معرفی کنیم. دکتر مسعود میرکاظمی بهترین جراح سارکوم در تهران است که انواع درمان ها را برای بیماری های متعدد استخوانی و مفصلی انجام داده اند.

خدمات بهترین متخصص ارتوپد تهران

مهم ترین وظیفه متخصص ارتوپد تسکین درد های استخوانی و عضلانی بیمارانی است که توانایی انجام کارهای روزمره خود را ندارند. علاوه بر این خدماتی که بهترین متخصص ارتوپد ارائه می‌دهد شامل موارد زیر می‌باشد:

  • درمان درد لگن
  • برطرف کردن آسیب دیدگی یا شکستگی استخوان لگن
  • جراحی سیاه شدن سر استخوان ران
  • درمان خشک شدگی مفصل ران
  • بازسازی و ترمیم مفصل لگن و ران
  • جراحی تعویض مفصل زانو
  • آرتروسکوپی
  • درمان پای پرانتزی و ضربدری
  • عمل تومورهای استخوانی و مفاصل
بهترین متخصص ارتوپد تهران

ویژگی های بهترین متخصص ارتوپد تهران

پیداکردن و مراجعه به یک جراح ارتوپدی خوب نقش مهمی در بهبود بیماری های مربوطه و جلوگیری از عوارض دارد. به همین علت مهم ترین اقدام برای درمان این مشکلات پیدا کردن یک ارتوپد خوب می‌باشد. در ادامه ویژگی هایی که بهترین ارتوپد تهران باید داشته باشد را برای شما بیان کردیم:

داشتن آگاهی و دانش کافی

آگاهی و دانش تخصصی بهترین متخصص ارتوپدی در تهران در خصوص انواع بیماری های ارتوپدی بسیار مهم است. در واقع بهترین متخصص ارتوپد در مراکز علمی و دانشگاهی معتبر تحصیل کرده و دانش قابل توجهی را کسب می‌کند. داشتن تخصص از چنین مراکز علمی نشانگر تلاش و فعال بودن آن متخصص است که می‌تواند به بیمار اطمینان بیشتری برای سپردن روند تشخیص و درمان بیماری دهد. علم و آگاهی و داشتن تجربه بسیار زیاد در زمینه های مختلف کمک می‌کند تا تشخیص مشکل دقیق تر و روش درمان مناسب تر صورت گیرد.

مهارت و تجربه

تجربه و مهارت، از مهم ترین مکمل هایی است که در کنار دانش و آگاهی باعث می‌شوند، بهترین روند درمان رقم بخورد. در واقع تجربه بهترین متخصص ارتوپدی در تهران نقش زیادی در موفقیت های درمانی دارد. بهتر است هنگام مراجعه به پزشک، حتما به میزان تجربه و کارنامه کاری او توجه کنید. در مواردی مثلا در جریان جراحی، شرایطی پیش می‌آید که صرفاً تجربه پزشک می‌تواند به او کمک کند. به عنوان مثال مواقعی وجود دارد که پزشک جراح باید بهترین تصمیم را در کوتاه ترین زمان بگیرد. بر همین اساس تجربه در تشخیص های دقیق و به هنگام از اهمیت بالایی برخوردار است.

رزومه کاری موفق با رضایتمندی بالا

کارنامه کاری موفق بهترین متخصص ارتوپدی تهران خیلی فراتر از آنچه که فکر می‌کنید، مهم است. مشاهده نتیجه اقدامات درمانی پزشک متخصص باعث می‌شود که نسبت به مهارت و توانمندی متخصص ارتوپد مطمئن شوید. برای این کار می‌توانید از سایر بیمارانی که به وی مراجعه کرده اند، پرس و جو های دقیقی داشته باشید. قطعا موفقیت های درمانی که برای سایرین حاصل شده برای شما می‌توانند مفید باشند.

ارائه مشاوره صادقانه و تخصصی

یکی از مهمترین ویژگی های بهترین دکتر ارتوپدی در تهران ارائه مشاوره های دقیق و دلسوزانه به مراجعه کنندگان است. بهترین متخصص ارتوپد تلاش می‌کند که اطلاعات درستی در خصوص بیماری به مراجعه کننده دهد. در نهایت این مشاوره ها و راهنمایی ها باعث می‌شود که فرد با نگاهی دقیق وارد جریان درمان شود و تصمیم آگاهانه ای در خصوص آن بگیرد. از سوی دیگر رازداری متخصص بسیار مهم است و پزشک نباید اسرار بیمار را فاش کند.

استفاده از بهترین و به روزترین تجهیزات

بکارگیری نوین ترین تجهیزات در جریان درمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که بروزترین تجهیزات نسبت به ابزارهای قدیمی میزان عوارض بعد از عمل را کاهش می‌دهند. بسیاری از متخصصین ارتوپد در جراحی هایی که انجام می‌دهند، از بهترین و مجهز ترین ابزارها استفاده می‌کنند. ابزارهایی که امکانات بیشتری دارند، قطعاً امکان انجام اقدامات درمانی را از سوی پزشکان و متخصصین ارتوپد افزایش می‌دهند. از سوی دیگر افزایش امکانات درمانی مساوی با افزایش احتمال موفقیت نتیجه درمان می‌باشد.

حضور در انجمن های بین المللی پزشکی

بهترین متخصص ارتوپد می‌تواند با حضور در کنگره ها و انجمن های بین المللی پزشکی اطلاعات خود را به روز کند و با جدیدترین متدها و روش های درمانی در حوزه ی ارتوپدی آشنا شوند. دکتر مسعود میرکاظمی به طور منظم در همایش ها و رویدادهای پزشکی برای به روز نگه داشتن دانش و تخصص خود شرکت می‌کند. در نتیجه روش های درمانی که دکتر میرکاظمی به کار می‌گیرد منطبق با آخرین علم دانش پزشکی می‌باشد. دکتر میرکاظمی علاوه بر شرکت در همایش ها، عضو انجمن بین المللی حفظ اندام آمریکا و اروپا و انجمن جراحان ارتوپدی ایران می‌باشد که این عضوبت ها نشانه توانمندی و تخصص بالای ایشان می‌باشد

چه زمانی باید به ارتوپد مراجعه کرد؟

گاهی اوقات بر اثر ضربه، تصادف یا حرکت ناگهانی به استخوان ها، مفاصل، تاندون ها و اعصاب شما آسیب وارد می‌کند که دراین موارد باید به بهترین متخصص ارتوپد مراجعه کنید تا سریعتر روش های درمانی را برای شما به کار گیرد. در مواردی دیگر که در استخوان ها و سیستم حرکتی خود احساس ناراحتی می‌کنید هم بهتر است به ارتوپد مراجعه کنید. به طور کلی برای درمان بیماری های مفاصل و سیستم اسکلتی بدن باید به متخصص ارتوپد مراجعه کرد. برخی از افراد متاسفانه در رفتن به موقع دکتر تعلل می‌کنند. بنابراین حتما برای تشخیص سریعتر و شروع به موقع درمان در اولین فرصت به متخصص ارتوپد مراجعه کنید.

متخصص ارتوپدی چه بیماری هایی را درمان می‌کند؟

پزشک ارتوپد برای درمان بیمارانی که به ایشان مراجعه می‌کنند، ابتدا روش های غیرجراحی مانند دارودرمانی و یا فیزیوتراپی انجام می‌دهد. در صورتی که روش های ذکر شده برای درمان موثر واقع نشود نیاز است پزشک از روش های جراحی برای ترمیم آسیب و درمان استفاده کند. برخی از رایج ترین مشکلاتی که دکتر ارتوپد می‌تواند درمان کند، عبارت است از موارد زیر:

  • درد مفصل ناشی از آرتروز
  • شکستگی استخوان
  • کمردرد
  • جراحت های بافت نرم (عضله، تاندون و رباط) مانند رگ به رگ شده یا درد در ناحیه کمر و زانو
  • درد گردن ناشی از اختلالات اسکلتی عضلانی و بیماری هایی مانند دیسک گردن، شکستگی ستون فقرات و کشیدگی عضلات
  • درد و مشکلات شانه مانند التهاب کیسه مفصلی یا بورسیت
  • آسیب های ورزشی مانند تاندونیت، پارگی مینیسک زانو و پارگی رباط صلیبی قدامی
  • مشکلات مادرزادی مانند پای پرانتزی
درباره بهترین متخصص ارتوپد تهران

روش های تشخیص بیماری ها توسط بهترین دکتر ارتوپد

بهترین متخصص  ارتوپد در تهران برای تشخیص زمینه و علت بروز درد های مزمن مفصلی و استخوانی و علائم آن ابتدا برای بیمار معاینه ی فیزیکی انجام داده و در صورت مشاهده مشکلی برای تشخیص قطعی از روش های تصویربرداری استفاده می‌کند. روش هایی که پزشک برای تشخیص دقیق علت های بیماری استفاده می‌کند، عبارت است از:

  • سی تی اسکن
  • اسکن استخوان
  • پرتونگاری مفصل
  • ام آر آی
  • تصویربرداری با اشعه ایکس
  • دیسکوگرافی

دکتر مسعود میرکاظمی بهترین متخصص ارتوپد تهران

بهترین متخصص ارتوپدی در تهران دکتر مسعود میرکاظمی می‌باشد که انواع درمان ها از جمله تومورهای استخوانی، سارکوم، پوکی استخوان، تعویض مفصل و درمان های بدون جراحی را در رزومه خود دارد. شما می‌توانید به بخش گالری فیلم مراجعه کنید و آخرین جراحی هایی که دکتر میرکاظمی انجام داده اند را مشاهده کنید، رضایتمندی و بهبودی بیماران در این فیلم ها به وضوح قابل تشخیص است. در صورتی که احساس می‌کنید مشکلی در مفصل ران، زانو، شانه و هر قسمت از بدن دارید، بهتر است زودتر به متخصص مراجعه کنید. گاهی دردهای ضعیف مقدمه ای بر دردها و بیماری های بزرگتر هستند. چه بسا تشخیص زود هنگام شما می‌تواند روند درمان آسان تری را برای شما رقم بزند.

کلام پایانی

در این مطلب هر آنچه می‌توانست به شما در انتخاب بهترین متخصص ارتوپد تهران کمک کند را بیان کردیم. بهترین دکتر ارتوپد چند ویژگی بسیار مهم دارد که با داشتن این ویژگی ها شما به راحتی می‌توانید به او اعتماد کنید. در نهایت بهترین جراح و متخصص ارتوپد در تهران را معرفی کردیم که تحصیلات خود را در بهترین دانشگاه به اتمام رسانده و تجربه بالایی در زمینه درمان بیماری هایی همچون سارکوم، تومور و سرطان استخوان دارد. دکتر مسعود میرکاظمی در حال حاضر به عنوان بهترین جراح سارکوم در تهران شناخته می‌شود که بهترین درمان ها را برای بیماران رقم زده است. هر سوالی در زمینه انواع درمان های ارتوپدی و جراحی دارید می توانید از دکتر میرکاظمی در بخش دیدگاه ها بپرسید. دیدگاه ها در انتهای این مقاله قرار دارد. سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهند شد.

درخواست-مشاوره-با-دکتر-میرکاظمی

متخصص ارتوپدی و تورماتولوژی و آسیب های ورزشی
فلوشیپ جراحی تومورهای استخوانی و عضلانی
عضو انجمن بین الملی حفظ اندام امریکا و اروپا ( ISOLS )
عضو انجمن جراحان ارتوپدی ایران ( IOA )
استاد یار دانشگاه

برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۴ دیدگاه ها
  1. اکبر احمدی

    تماس گرفتم برای مراجعه حضوری تلفن اشغال بود . باید چیکار کنم ؟

    پاسخ
    • دکتر مسعود میرکاظمی
  2. الهام عبدی

    دکتر بعد از تعویض مفصل زانو باید چند وقت تو خونه بمونیم ؟ دوره نقاهت چقدره ؟

    پاسخ
    • دکتر مسعود میرکاظمی

      سلام بستگی به میزان جراحی و ساختار استخوانی داره اما معمولا یک ماهی نقاهت طول میکشه

      پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *